ورود اعضا|نقشه سایت|پست الکتونیک|خانه
العربیهFrançaiseEnglish
۱۳۹۶ سه شنبه ۶ تير
.
ورود به سامانه صدور مدارك اينترنتي
قابل توجه متقاضيان صدور مدرك اينترنتي: دانشجويان فارغ التحصيل سال 90 و قبل از آن درخواست مدارك خود را فقط از طريق پورتال دانشگاه و دانشجويان فارغ التحصيل سال 91 و بعد از آن فقط از طريق سامانه گلستان، منوي پيشخوان ارسال فرمايند. در صورت عدم رعايت اين موضوع، مدرك درخواستي صادر نخواهد شد.
 
امور آموزشي : سامانه صدور و ارسال مدرك به صورت اينترنتي و پستي راه اندازي گرديد
با عنايت الهي و همكاري بين دانشگاه اصفهان و اداره پست استان اصفهان در سال تلاش مضاعف، همت مضاعف سامانه درخواست و صدور مدارك اينترنتي و پستي راه‌اندازي گرديد.
در اين طرح كه بيش از سه ماه از مرحله طراحي تا مرحله اجرا به طول انجاميد ، از ديدگاه كرامت انساني جهت تكريم ارباب رجوع و رفاه حال دانش آموختگان دانشگاه اصفهان تمهيدات لازم در نظر گرفته شد تا اين عزيزان بتوانند بدون مراجعه حضوري در دانشگاه اصفهان از هر نقطه كشور درخواست مدرك را از طريق اينترنت ارسال نمايند و بعد از اتمام مراحل صدور مدرك، مدرك خود را توسط پست ويژه درب منزل دريافت نمايند.

فوائد طرح
1. لبيكي به پيام سال 89 مقام معظم رهبري مبني بر همت مضاعف و تلاش مضاعف
2. قدمي در راه اهداف دولت الكترونيك بر داشتن
3. حذف مسافرتهاي بين شهري
4. حذف خطرات جاني مسافرتها
5. صرفه جويي در هزينه سفرها و اقامت در شهر اصفهان
6. عدم گرفتن مرخصي و از كار بيكار شدن و از محل كار به شهر اصفهان سفر كردن
7.برداشته شدن استرسهاي روحي و رواني
8. كوتاه شدن زمان صدور و مهلت دريافت مدرك

مراحل صدور و ارسال مدرك دانشگاهي

1. فرم  ثبت/ويرايش درخواست كه در انتهاي اين صفحه قابل دسترسي است؛ كامل گردد. لازم به ذكر است پر كردن موارد ستاره دار الزامي است.
2. پس از گذشت هفت روز اداري از تاريخ درخواست با كد رهگيري، مجددا به سامانه درخواست صدور مدرك مراجعه نموده و نتيجه بررسي كارشناس مربوطه را مشاهده نماييد.
3. در صورت كسري پرونده، مدارك خواسته شده را از طريق پست پيشتاز به اداره دانش آموختگان ارسال نماييد و از طريق تلفن به كارشناس مربوطه اطلاع دهيد.
4. هزينه هاي اعلام شده را به صورت اينترنتي (با كارت شتاب) پرداخت نماييد.
لازم به ذكر است براي پرداخت الكترونيكي رمز دوم كارت بايد فعال باشد.
براي فعال سازي رمز دوم به يكي از دستگاههاي خود پرداز بانكها مراجعه فرمائيد.
5. جهت انجام پرداخت ، با استفاده از لينك پيگيري مراحل نهايي صدور مدرك و سپس وارد كردن كد رهگيري درخواست ، اقدام نمائيد.
6. پس از پرداخت هزينه هاي صدور مدرك و پست، مدارك درخواستي صادر و به آدرس متقاضي ارسال مي گردد.
7. در صورت عدم دريافت مدرك درخواستي بجز دانشنامه، 4 الي 5 روز پس از پرداخت الكترونيكي هرينه‌ها با كارشناس مربوطه تماس حاصل فرماييد.
8. پس از اطمينان از ارسال مدارك توسط دانشگاه و عدم دريافت آن، با تلفن 03136688880 دفتر پست دانشگاه اصفهان تماس حاصل فرماييد.
مدرك دانشنامه به دليل انجام مراحل امضاء، 25 روز پعد از پرداخت هزينه هاي صدور مدرك و پست ارسال مي گردد.‏
از همكاري شما سپاسگزاريم.

9. آدرس پستي اداره دانش‌آموختگان : اصفهان-ميدان آزادي-دانشگاه اصفهان-معاونت آموزشي-اداره دانش‌آموختگان-كد پستي 8174673441
 
10. تلفن و نمابر اداره دانش‌آموختگان:
           شماره تلفن 37932273 مربوط به دانشكده هاي : ادبيات - علوم تربيتي - تربيت بدني - فني مهندسي - اقتصاد - جغرافيا
           شماره تلفن 37932278 مربوط به دانشكده هاي : علوم - اهل بيت - شيمي - زبانهاي خارجي - علوم نوين - حمل و نقل مي باشد.
           شماره تلفن 37932279 مربوط به بايگاني مي باشد.
          شماره تلفن 37932266 مربوط به مسئول و معاون اداره دانش آموختگان مي باشد.
 
 دانش آموخته گرامي ضمن تشكر ازجنابعالي  براي دريافت مدارك، از طريق سامانه درخواست و صدور مدارك اينترنتي و پستي خواهشمند است با ارايه نظرات ، انتقادات و پيشنهادات سازنده خود اين دانشگاه را در مسير ارتقاي كيفيت خدمت رساني به ارباب رجوع ياري فرماييد.
 
توجه:
 
لطفا از مرورگرهاي IE  يا FireFox استفاده شود.

268300 تعداد بازدید:
1396/04/03 تاریخ به روز رسانی:
كليه حقوق وب سايت متعلق به پايگاه اطلاع رساني دانشگاه اصفهان مي باشد.
Powered by DorsaPortal