• تاریخ انتشار : 1404/07/20 - 19:03
  • تعداد بازدید : 3319
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان سال 1404

اعلام زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان سال 1404

با تبریک قبولی و آرزوی موفقیت روزافزون در مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان، به اطلاع می‌رساند مراحل ثبت نام به شرح زیر می‌باشد:
 

1. مطالعه دستورالعمل و راهنمای ثبت نام (دریافت دستورالعمل / دریافت راهنمای ثبت نام)

2. ثبت نام غیرحضوری: مراجعه به آدرس https://golestan.ui.ac.ir (فقط با استفاده از مرورگر Chrome) صرفأ از تاریخ 21 / 07 / 1404 (از ساعت 8 صبح) تا 25 / 07 / 1404 (در تاریخ های 24 / 07 / 1404 و 25 / 07 / 1404 امکان ثبت نام غیرحضوری بدون پاسخگویی فراهم می باشد.)
و ثبت نام غیرحضوری با نام کاربری: کدملی U04100 و گذرواژه: کدملی
 
3. تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه دانشجویان پسر: دانشجو در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم آن را اسکن و بارگذاری نماید. سایر دانشجویان برای درخواست معافیت تحصیلی از طریق سامانه http://Sakha.epolice.ir اقدام نموده و پس از اخذ برگه معافیت تحصیلی از سامانه (تایید شرایط اولیه) آن را در سامانه گلستان دانشگاه اصفهان در روز ثبت نام غیرحضوری اسکن و بارگذاری نماید. (لازم بذکر است جهت ورود به سامانه نظام وظیفه کد ملی و کد سخا نیاز می باشد. برای دریافت کد سخا شماره تلفن همراه باید به نام شخص متقاضی باشد.) 
لازم به ذکر است طلاب، شاغلین در اداره آموزش و پرورش و ارگان های نظامی بجای مدرک نظام وظیفه نامه موافقت با ادامه تحصیل از سازمان مربوطه را اسکن و بارگذاری نمایند.
تذکر مهم: در فرایند ثبت درخواست در سامانه نظام وظیفه مقطع تحصیلی لیسانس غیرپزشکی پیوسته و شروع تحصیل 01 / 07 / 1404 قید گردد.
4. پذیرفته شدگان ملزم هستند نسبت به ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه) در سامانه http://emt.medu.ir اقدام و کدهای پیگیری دریافتی از سامانه را در فرایند ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.
5. بنا به اعلام اداره امور خوابگاهها پذیرش حضوری و اسکان در خوابگاه برای دانشجویان روزانه غیربومی همزمان با شروع کلاس ها در روز دوشنبه 28 / 07 / 1404 می باشد. شایان ذکر است فقط به پذیرفته شدگان دوره روزانه با مسافت بالای 100 کیلومتر و پس از پذیرش نهایی  خوابگاه تعلق خواهد گرفت. (دانشجویان نوبت دوم (شبانه) و روزانه با مسافت زیر 100 کیلومتر فاقد خوابگاه هستند.) ضمناً پذیرفته شدگان روزانه غیربومی برای پذیرش و اسکان در خوابگاه ملزم به داشتن شماره همراه و شماره حساب بانک تجارت به نام شخص دانشجو می باشند. 
6. با عنایت به نامه شماره 508941 / 4 مورخ 12 / 07 / 1404 معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان مبنی بر لزوم تکمیل کارنامه سلامت روان توسط کلیه دانشجویان بخصوص دانشجویان ورودی جدید، تکمیل پرسشنامه سلامت در آدرس https://health.saorg.ir، گرفتن کد رهگیری و تحویل آن به مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه جنب مصلی الغدیر دانشگاه در روز ثبت نام حضوری مطابق جدول زیر الزامی است.
 
7. تکمیل پرسشنامه اشتغال پذیری در آدرس https://ol.ui.ac.ir، و مراجعه به نماینده CDC در مرکز مشاوره و سبک زندگی جنب مصلی الغدیر دانشگاه برای تایید در روز ثبت نام حضوری مطابق جدول زیر الزامی است.
 
8. ثبت نام حضوری: دانشجویان مطابق جدول زمان بندی زیر با همراه داشتن اصل مدارک به ساختمان معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان واقع در درب شمالی دانشگاه (در خیابان دانشگاه) از ساعت 08:00 الی 14:30 مراجعه نمایند:
 
 
روز دانشکده
03 / 08 / 1404 الی 07 / 08 /1404 ادبیات و علوم انسانی - الهیات و اهل البیت (ع) - ریاضی و آمار
10 / 08 / 1404 الی 14 / 08 /1404 علوم اداری و اقتصاد - علوم تربیتی و روانشناسی - زمین شناسی - شیمی
17 / 08 / 1404 الی 21 / 08 /1404 علوم ورزشی - علوم و فناوری های زیستی - فنی مهندسی - فیزیک
24 / 08 / 1404 الی 28 / 08 /1404 مهندسی عمران و حمل و نقل - مهندسی کامپیوتر - زبان های خارجی - علوم جغرافیایی
 
پذیرفته شدگان در مراکز آموزش عالی خوانسار و شهرضا بعد از ثبت نام غیرحضوری برای تحویل اصل مدارک ثبت نام و تشکیل پرونده آموزشی به مراکز مربوطه واقع در شهرهای شهرضا و خوانسار مراجعه نمایید.
 
یادآوری می شود زمان و نحوه دریافت کارت دانشجویی کلیه پذیرفته شدگان متعاقباً اعلام خواهد شد.
 
شروع کلاس‌ها از تاریخ 28 / 07 / 1404 و به صورت حضوری می‌باشد. دانشجویان ورودی جدید نیاز به انتخاب واحد نداشته و برنامه درسی آن‌ها به صورت ثابت از قبل ارائه شده و پس از پذیرش نهایی توسط دانشگاه، با شماره گزارش 1857 سامانه گلستان قابل مشاهده می باشد.
 
تذکرات مهم: 
1- با توجه به کثرت مراجعه‌کنندگان به هر کدام از سامانه‌های معرفی شده در این اطلاعیه (گلستان و یا سامانه‌های خارج از دانشگاه)، امکان اختلال در آن‌ها در برخی مقاطع زمانی منتفی نیست. چنانچه در کار با سامانه‌های معرفی شده با مشکلی مواجه شدید، ادامه فرآیند را در زمان مناسب دیگری پیگیری نمایید. ساعات غیراداری و کم‌مراجعه به این منظور توصیه می‌شوند.
2- تمامی مراحل ثبت‌نام را با آرامش، دقت و شکیبایی به انجام رسانید. تکمیل بندهای مختلف خواسته شده در مراحل ثبت‌نام اهمیت دارد. مسؤولیت صحت اطلاعات وارد شده برعهده دانشجوست.
3- تلفن‌های اعلام شده در انتهای دستورالعمل ثبت‌نام برای موارد بسیار ضروری است. از تماس تلفنی برای مواردی که در اطلاعیه و دستورالعمل ثبت‌نام به آن اشاره شده و یا اطلاعات مربوطه در سایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در اختیار قرار داده شده است، جداً خودداری نمایید. همچنین از تماس با سایر شماره تلفن‌های دانشگاه در رابطه با سؤالات و یا مشکلات ثبت‌نام بپرهیزید.
4- امانت اصل مدرک تحصیلی تحویل داده شده به دانشگاه (به هر منظوری) تا پایان تحصیلات امکان‌پذیر نمی باشد. توصیه می‌شود پذیرفته‌شدگان گرامی "کپی" و "کپی برابر اصل" آن را تهیه و نزد خود نگهدارند.
5- لازم به ذکر است منظور از پذیرش در "نوبت دوم"، تحصیل با پرداخت شهریه می باشد.
 
کانال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/UiAcademics می باشد. کلیه اخبار آموزشی را می توانید در این کانال مشاهده نمایید.
 
فرم های موردنیاز:
 
مدیر سیستم
خبرنگار :

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید