۱۴۰۳ يکشنبه ۱۵ مهر

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تيتر سوال
کاربران جهت امور مربوط به عضویت و تسویه حساب کتابخانه به کجا مراجعه نمایند؟ کاربران جهت امور مربوط به عضویت و تسویه حساب کتابخانه به کجا مراجعه نمایند؟
بخش عضویت و تسویه حساب امور مربوط به تسویه حساب دانشجویان فارغ‌التحصیل، عضویت آزاد و رفع اشکال فایل‌های عضویت کاربران را به عهده داشته و در طبقه همکف کتابخانه مرکزی قرار دارد. جهت ارتباط با کارشناس بخش (سرکار خانم مبلغ) با شماره تلفن 37933190 تماس حاصل فرمایید
نحوه دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی لاتین چگونه است؟ نحوه دسترسی به پایگاههای اطلاعاتی لاتین چگونه است؟

مراجعه به سایت دانشگاه اصفهان www.ui.ac.ir، منوی سامانه ها، کتابخانه دیجیتال، پایگاه های اطلاعاتی لاتین، دانش لینک، ثبت نام کاربران دانشگاهی، تأیید لینک ثبت نام توسط دانشجو یا کارشناس بخش آموزش و پژوهش، کلیک روی منوی ورود و درج نام کاربری (ایمیل دانشگاهی) و رمز عبور که کاربر در هنگام ثبت نام تعریف کرده است .

دانلود سیستماتیک از پایگاه های اطلاعاتی لاتین منجر به عدم دسترسی به مدت یک سال از پایگاه های اطلاعاتی خواهد شد.

نحوه پرداخت آنلاین جریمه های مربوط به دیرکرد کتاب ها چگونه است؟ نحوه پرداخت آنلاین جریمه های مربوط به دیرکرد کتاب ها چگونه است؟

1- مراجعه به سامانه کتابخانه (lib.ui.ac.ir)   2-  منوی اصلی   3- امکانات اعضا   4- محاسبه جریمه خود   5- وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور   6- انتخاب مدارک دارای تاخیر   7- پرداخت از طریق درگاه

منظور از طرح امین و طرح امانت بین کتابخانه ای شهر اصفهان چیست؟ منظور از طرح امین و طرح امانت بین کتابخانه ای شهر اصفهان چیست؟
بر اساس این طرح ها کتابخانه های عضو می توانند مدارک مورد نیاز کاربران خود را که در مجموعه موجود نیست، ازسایر کتابخانه های عضو تامین کنند. جهت استفاده از طرح های مذکور به آقای جعفری در طبقه همکف کتابخانه مرکزی مراجعه نمایید (شماره تماس 37934277).
عضویت در کتابخانه های دانشگاه اصفهان جهت بازنشستگان دانشگاه اصفهان و افراد خارج از دانشگاه به چه صورت است؟ عضویت در کتابخانه های دانشگاه اصفهان جهت بازنشستگان دانشگاه اصفهان و افراد خارج از دانشگاه به چه صورت است؟
جهت اطلاع از شرایط عضویت، مدت عضویت، حق عضویت و مدارک مورد نیاز جهت عضویت بازنشستگان دانشگاه اصفهان و  استفاده کنندگان خارج دانشگاه از کتابخانه هایدانشگاه به پورتال کتابخانه، منوی آیین نامه ها، آیی نامه عضویت مراجعه فرمایید:
شرایط استفاده از سالن های مطالعه دانشگاه اصفهان چیست؟ شرایط استفاده از سالن های مطالعه دانشگاه اصفهان چیست؟
اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و بستگان درجه اول آنان (پدر، مادر، همسر و فرزندان) و دانشجویان دانشگاه اصفهان
کاربران چگونه می توانند از فعالیت ها، برگزاری کارگاه ها و اخبار کتابخانه ها و سالن های مطالعه دانشگاه اطلاع یابند؟ کاربران چگونه می توانند از فعالیت ها، برگزاری کارگاه ها و اخبار کتابخانه ها و سالن های مطالعه دانشگاه اطلاع یابند؟

 مراجعه به پرتال کتابخانه و کانال کتابخانه در پیام رسان ایتا:

پورتال کتابخانه: library.ui.ac.ir
کانال کتابخانه در پیام رسان ایتا: eitaa.com/ui_of_isfahan_central_library
وظیفه امانت گیرنده در صورت مفقود یا ناقص و مخدوش شدن کتاب امانت گرفته شده چیست؟ وظیفه امانت گیرنده در صورت مفقود یا ناقص و مخدوش شدن کتاب امانت گرفته شده چیست؟

لازم است امانت گیرنده، کتاب را عینا تهیه نموده و در صورت نایاب بودن کتاب، خسارت آن را جبران نماید.در صورت تاخیر در بازگرداندن کتاب، جریمه تاخیر نیز دریافت می گردد.

نحوه فعال سازی ایمیل شخصی در سامانه کتابخانه جهت ارسال ایمیل یادآوری بازگشت یا تمدید کتاب به چه صورت است؟ (جهت امانت گرفتن کتاب، فعال نمودن ایمیل کتابخانه الزامی است) نحوه فعال سازی ایمیل شخصی در سامانه کتابخانه جهت ارسال ایمیل یادآوری بازگشت یا تمدید کتاب به چه صورت است؟ (جهت امانت گرفتن کتاب، فعال نمودن ایمیل کتابخانه الزامی است)

الف. ورود به سایت کتابخانه دانشگاه (lib.ui.ac.ir

ب. از منوی اصلی نرم‌افزار جستجوی کتابخانه مرکزی بر روی لینک امکانات اعضا و سپس درخواست سرویس کلیک کنید؛

نام کاربری: شماره دانشجویی، کلمه عبور: شماره ملی (برای اعضای هیئت علمی و یاوران علمی دانشگاه اصفهان و اعضای سایر مرکز عضو کتابخانه دانشگاه اصفهان نام کاربری و رمز عبور کد ملی است)

ج. در فیلد آدرس پست الکترونیکی، ایمیل شخصی خود را وارد کرده و تیک ارسال مجدد تأییدیه را فعال کنید؛

د. در پایان روی علامت تأیید در پایان صفحه کلیک نمایید. پس از تأیید بلافاصله لینکی از طرف کتابخانه برای شما ارسال می­گردد که لازم است با مراجعه به Inbox ایمیل خود، روی آن کلیک کنید.
نحوه شرکت در کارگاه آشنایی با خدمات، قوانین و پایگاه های اطلاعاتی کتابخانه که داشتن گواهی آن جهت تایید پروپوزال الزامی می باشد چگونه است؟ نحوه شرکت در کارگاه آشنایی با خدمات، قوانین و پایگاه های اطلاعاتی کتابخانه که داشتن گواهی آن جهت تایید پروپوزال الزامی می باشد چگونه است؟
برگزاری کارگاه به صورت حضوری: زمان و مکان برگزاری کارگاه در پرتال و کانال ایتای کتابخانه اطلاع رسانی و لینک ثبت نام در کارگاه در آن قرار داده می شود؛
برگزاری کارگاه به صورت آنلاین: پس از تعریف کارگاه توسط کارشناس مربوطه در سامانه Lms، زمان برگزاری کارگاه در پرتال و ایتای کتابخانه اعلام می گردد و دانشجو موظف است در سامانه Lms ثبت نام نماید.
مراحل ایجاد حساب کاربری و پست الکترونیک دانشجویی چگونه است؟ مراحل ایجاد حساب کاربری و پست الکترونیک دانشجویی چگونه است؟

مراجعه به سایت دانشگاه اصفهان www.ui.ac.ir منوی سامانه ها، انتخاب گزینه ایجاد حساب کاربری اینترنت و پست الکترونیک دانشجو در صورت نیار به راهنمایی با سرکار خانم بدیعی (37932448) تماس بگیرید

محل نگهداری منابع اطلاعاتی در کتابخانه مرکزی در کدام طبقات است؟ محل نگهداری منابع اطلاعاتی در کتابخانه مرکزی در کدام طبقات است؟

طبقه پنجم: کتاب های فارسی در زمینه علوم کامپیوتر، علم اطلاعات و دانش شناسی، کلیات، فلسفه، منطق، روان شناسی، ادیان، کتاب های لاتین؛

طبقه چهارم: کتاب های فارسی در زمینه علوم اجتماعی، علوم سیاسی، اقتصاد، حقوق، علوم اداری، آموزش و پرورش، زبان، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، کشاورزی، مدیریت، هنر و معماری، ادبیات، تاریخ و جغرافیا؛

نیم طبقه اول: پایان نامه ها، طرح های پژوهشی، کتاب های مرجع، کتب وقفی، نشریات؛

زیرزمین: نسخه های خطی، کتب نفیس، اسناد.

زمان بندی خدمات رسانی سالن های مطالعه دانشگاه: زمان بندی خدمات رسانی سالن های مطالعه دانشگاه:

سالن مطالعه

روز

ساعت

آزادگان

کل روزهای هفته

7:30 تا 23 (ایام سال تحصیلی)

7:30 تا پایان ساعت اداری دانشگاه (تابستان)

ادبیات (واقع در دانشکده علوم2)

کل روزهای هفته

7:30 تا 23

علوم تربیتی

شنبه تا چهارشنبه

7:30 تا 18 (ایام سال تحصیلی)

7:30 تا پایان ساعت اداری دانشگاه (تابستان)

مرکزی

شنبه تا چهارشنبه

7:30 تا 18 (ایام سال تحصیلی)

7:30 تا پایان ساعت اداری دانشگاه (تابستان)

7:30 تا 23 (در ایام امتحانات)

 

روند مشاهده و تمدید مدارک امانتی چگونه است؟ روند مشاهده و تمدید مدارک امانتی چگونه است؟



1- ورود به سایت کتابخانه    2- منوی اصلی    3- امکانات اعضا    4- وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور    5- مدارک امانتی    6- انتخاب و تمدید مدرک مورد نظر (نام کاربری و کلمه عبور برای دانشجویان دانشگاه اصفهان به ترتیب شماره دانشجویی و کدملی و برای سابر کاربران هر دو کد ملی است)

لازم به ذکر است گزینه تمدید از دو روز مانده به موعد بازگشت مدرک امانتی فعال می شود.

روند بارگذاری پایان نامه در نرم افزار کتابخانه به چه صورت است؟ روند بارگذاری پایان نامه در نرم افزار کتابخانه به چه صورت است؟

کلیه اطلاعات در مورد شیوه نگارش و حوزه موضوعی پایان نامه ها، نحوه بارگذاری پایان نامه در نرم افزار کتابخانه و قوانین مربوط به صحافی و تسویه آن، در پورتال کتابخانه  library.ui.ac.ir (منوی خدمات پژوهشی و پایان نامه) قابل مشاهده است.

دانشجویان در صورت نیاز می توانند با مسئول بخش پایان نامه ها (سرکار خانم نوروزی: 37933183) تماس حاصل نمایند.

تعداد و مدت امانت کتاب ها برای اعضای کتابخانه ها به چه صورت است؟ تعداد و مدت امانت کتاب ها برای اعضای کتابخانه ها به چه صورت است؟
هیئت علمی: 20 جلد به مدت 60 روز؛ دانشجویان دکتری و پسا دکتری: 20 جلد به مدت 30 روز؛ دانشجویان کارشناسی ارشد: 15 جلد به مدت 30 روز؛ یاوران علمی: 7 جلد به مدت 30 روز؛ اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان علوم پزشکی: طرح معمولی 3 جلد به مدت 10 روز و طرح ویژه 10 جلد به مدت 30 روز؛ پژوهشگران، طلاب و فارغ التحصیلان دانشگاه اصفهان: طرح معمولی 3 جلد به مدت 15 روز و طرح ویژه 10 جلد به مدت 30 روز؛ پژوهشگران، دانشجویان، موسسات و صنایعی که با دانشگاه اصفهان همکاری تحقیقاتی و پژوهشی دارند: طرح معمولی 3 جلد به مدت 15 روز و طرح ویژه 10 جلد به مدت 30 روز.
 
جهت مشاهده اطلاعات کامل به پرتال کتابخانه، منوی آیین نامه ها، آیین نامه عضویت مراجعه فرمایید:
 
<<   <  1  >   >>  
Powered by DorsaPortal