۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

پالایش

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
سوالات متداول نام پرسشگر
1 1- شرایط و ضوابط شرکت مجدد در آزمون سراسری به چه صورتی می‌باشد؟ 1- شرایط و ضوابط شرکت مجدد در آزمون سراسری به چه صورتی می‌باشد؟ مدیر سایت
تحصیل در دوره روزانه در هر مقطع تحصیلی یک بار مقدور می‌باشد. در صورتی که مدرک فراغت در یک مقطع تحصیلی را دریافت نموده باشید، در صورت قبولی مجدد در دوره روزانه هم، شهریه‌پرداز خواهید شد. در صورت اخراج یا انصراف می‌توانید مجدد در دوره روزانه تحصیل نمایید، ولی در صورت نیاز به تطبیق نمرات قبلی باید تعهدات آموزش رایگان خود را پرداخت نمایید. ضمناً در صورت اخراج یا انصراف، در صورت داشتن تعهدات آموزش رایگان، مدارک به شما تحویل داده نخواهد شد. در صورت قبولی در دانشگاه دیگر، طبق آیین‌نامه وزارت عتف (بجز دانشگاه آزاد)، مدارک و تعهدات بدون ریز نمرات به آن دانشگاه ارسال خواهد شد.
2 2- در صورتی که در کنکور سراسری دوره روزانه قبول شده باشم، می‌توانم سال آینده مجدداً در کنکور شرکت کنم؟ 2- در صورتی که در کنکور سراسری دوره روزانه قبول شده باشم، می‌توانم سال آینده مجدداً در کنکور شرکت کنم؟ مدیر سایت
دانشجو می‌تواند به شرط انصراف تا تاریخ اعلامی در دفترچه و انتخاب دوره‌های شهریه‌پرداز و دانشگاه‌های غیر انتفاعی و آزاد در کنکور شرکت نماید. به عبارت دیگر دانشجوی دوره روزانه، یک سال از قبولی در دوره روزانه محروم خواهد بود.
در صورتی‌که دانشجو شهریه‌پرداز باشد، بدون انصراف و محدودیت در انتخاب دوره می‌تواند در کنکور سراسری شرکت و در صورت قبولی در رشته مورد علاقه، از رشته قبلی انصراف و در رشته جدید ثبت نام نماید. همه موارد مذکور، مشروط بر بلامانع بودن از نظر نظام وظیفه می‌باشد.
<<   <  1  >   >>  
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
E-mail: education[at]dean.ui.ac.ir
تلفن: 03137932282-03137932281
Powered by DorsaPortal