رئیس دانشگاه اصفهان: بنیان خلقت، حیات و آگاهی است، نه ماده
رئیس دانشگاه اصفهان: بنیان خلقت، حیات و آگاهی است، نه ماده
رئیس دانشگاه اصفهان تأکید کرد که علم مدرن دیگر نگاه دوگانهگرایی بین ماده و حیات را نمیپذیرد، و این که جهان را مانند مدل دکارتی از دو جوهر متفکر و جوهر ممتد (ماده) بداند دور شده است. در تفکر ماتریالیستی، که با دستاوردهای فیزیک مدرن ناسازگار است، بنیاد غایی جهان ماده بوده است. اما ما روز به روز به این ایده نزدیکتر میشویم که گویی بنیان کل خلقت را حیات و آگاهی میداند، نه ماده. حیاتی آگاه که ماهیتی وحدتیافته و فراتر از تجربه دارد.
روایت موفقیت: تبادل تجربیات دو استاد نمونه کشوری در دانشگاه اصفهان
روایت موفقیت: تبادل تجربیات دو استاد نمونه کشوری در دانشگاه اصفهان
دو استاد نمونه کشوری دانشگاه اصفهان در نشستی صمیمانه با حضور معاون آموزشی و جمعی از اساتید دانشگاه، تجربیات ارزشمند خود را در حوزه آموزش به اشتراک گذاشتند.
رئیس دانشگاه اصفهان: دانشگاه اصفهان نقش مهمی در توسعه و تحول علوم انسانی ایفا میکند / دومین نشست شورای ارتقای علوم انسانی در دا
رئیس دانشگاه اصفهان: دانشگاه اصفهان نقش مهمی در توسعه و تحول علوم انسانی ایفا میکند / دومین نشست شورای ارتقای علوم انسانی در دانشگاه اصفهان
دومین نشست شورای ارتقا و اثربخشی علوم انسانی در دانشگاه اصفهان برگزار شد؛ این رویداد گامی مهم در جهت بازاندیشی مبانی و غایات علوم انسانی به شمار میرود.
تقدیر از بانوان توانمند دانشگاه اصفهان در بیستمین جلسه شورای بانوان
تقدیر از بانوان توانمند دانشگاه اصفهان در بیستمین جلسه شورای بانوان
بیستمین جلسه «شورای بانوان دانشگاه» همراه با آیین تقدیر از بانوان توانمند دانشگاه اصفهان، روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ در سالن شهید موحدیان برگزار شد.
عزم راسخ بنیاد و دانشگاه اصفهان برای ارتقای تحصیلی و فرهنگی دانشجویان شاهد
عزم راسخ بنیاد و دانشگاه اصفهان برای ارتقای تحصیلی و فرهنگی دانشجویان شاهد
همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و ایام پرفیض دهه کرامت، دانشگاه اصفهان میزبان مسئولین بنیاد شهید استان اصفهان بود. این نشست، نویدبخش تحولی نو در مسیر حمایت از دانشجویان شاهد و ایثارگر است.
جشن پاسداشت مقام کارگر در دانشگاه اصفهان؛ تأکید بر نقش موثر کارگران در پیشرفت دانشگاه
جشن پاسداشت مقام کارگر در دانشگاه اصفهان؛ تأکید بر نقش موثر کارگران در پیشرفت دانشگاه
به مناسبت روز کارگر، دانشگاه اصفهان میزبان مراسمی ویژه بود که با حضور مسئولان دانشگاه و نمایندگان کارگران برگزار شد. در این مراسم که روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ در تالار شهید آوینی برگزار شد، بر اهمیت نقش کارگران در رشد و پویایی دانشگاه تأکید شد.
افتخارآفرینی دو استاد برجسته دانشگاه اصفهان در عرصه ملی/ کسب عنوان استاد نمونه کشوری توسط دکتر طالبی و دکتر اسماعیلی
افتخارآفرینی دو استاد برجسته دانشگاه اصفهان در عرصه ملی/ کسب عنوان استاد نمونه کشوری توسط دکتر طالبی و دکتر اسماعیلی
دکتر هوشنگ طالبی استاد دانشکده ریاضی و آمار و دکتر ابوالقاسم اسماعیلی استاد دانشکده علوم و فناوری های زیستی دانشگاه اصفهان در سی و دومین آئین نکوداشت اعضای هیئتعلمی نمونه کشوری، بهعنوان استاد نمونه کشوری معرفی و تجلیل شدند.
دیدار سفیر استرالیا با رئیس دانشگاه اصفهان؛ گامی در جهت تقویت همکاریهای علمی بینالمللی
دیدار سفیر استرالیا با رئیس دانشگاه اصفهان؛ گامی در جهت تقویت همکاریهای علمی بینالمللی
آقای ایان مککُنوِل، سفیر استرالیا در ایران، به همراه همسرشان، خانم الیزابت مککاچن، روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ با حضور در حوزه ریاست دانشگاه اصفهان با دکتر رسول رکنیزاده، رئیس دانشگاه، دیدار و گفتگو کرد.
دانشگاه باید یاد و راه شهدا را زنده نگه دارد
دانشگاه باید یاد و راه شهدا را زنده نگه دارد
رئیس دانشگاه اصفهان گفت: برگزاری مراسم یادواره شهدای غرب کشور در دانشگاه اصفهان، نشاندهنده پیوند عمیق میان علم و ایثار است. دانشگاه باید فراتر از نمادهای ظاهری، در نظام آموزشی، پژوهشی و مسئولیتهای اجتماعی خود، یاد و راه شهدا را زنده نگه دارد و افرادی مسئولیتپذیر تربیت کند.
روانشناسی صنعتی و سازمانی: ظرفیت مغفول و نیازمند ساختارسازی در صنعت و جامعه / دانشگاه باید فعالانه قابلیتهای خود را به صنعت عر
روانشناسی صنعتی و سازمانی: ظرفیت مغفول و نیازمند ساختارسازی در صنعت و جامعه / دانشگاه باید فعالانه قابلیتهای خود را به صنعت عرضه نماید
عضو هیئت علمی گروه روان¬شناسی (گرایش روان¬شناسی صنعتی و سازمانی) و مدیر دفتر هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه اصفهان گفت: با توجه به جدید بودن رشته روان-شناسی صنعتی و سازمانی نسبت به سایر گرایش¬های روان¬شناسی در ایران، بسترهای ساختاری لازم جهت استقرار و بهرهبرداری بهینه از ظرفیتهای آن در سطوح صنعتی و اجتماعی کشورمان هنوز به نحو مطلوب تکوین نیافته است.